Pro opravu / výměnu zařízení přiložte nákupní doklad (kopii). Nákupním dokladem jsou: faktura, dodací list, paragon, pokladní bloček apod. Uveďte:

  • přesný popis závady
  • zpáteční adresu
  • e-mail
  • kontaktní osobu
  • telefonní číslo (nejlépe mobilní)
  • výpis příslušenství, které posíláte se zařízením
  • zařízení dopravte do servisního střediska na Vaše náklady, servisní středisko hradí zpáteční cestu

Pro opravu / výměnu příslušenství přiložte nákupní doklad (kopii) od zařízení, ke kterému příslušenství náleží. Uveďte:

  • sériové číslo (SN:), produktové číslo (PN:) tiskárny, notebooku apod.
  • zpáteční adresu
  • e-mail
  • kontaktní osobu
  • telefonní číslo (nejlépe mobilní)

Pokud si nejste jisti, že je závada způsobena pouze příslušenstvím, zašlete celé zařízení.

Záruka je poskytována pouze na materiálové nebo výrobní vady hardwarových produktů (na software a data se záruka nevztahuje). Pokud je zařízení mechanicky poškozené, nelze uznat záruku.

Servisní středisko HP Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. +420 381 489 169

Poznámka:
Na stránkách http://h10126.www1.hp.com/services/pdf/podpora-vseobecne-zarucni-podminky.pdf
najdete aktuální záruční podmínky HP.

[Zpět]

VSP DATA a.s.
IČO: 49241575
DIČ: CZ49241575
Service Park a.s.
IČO: 27233596
DIČ: CZ27233596
DMC Firewall is a Joomla Security extension!