HP

Naše společnost zajišťuje na základě smlouvy s HP Inc. celorepublikový servis produktů HP.

Provádíme záruční a mimozáruční opravy tiskáren, PC, notebooků, digitálních fotoaparátů a všech ostatních komerčních produktů HP pro celé území České republiky.

Od 1.3.2014 zajišťujeme celorepublikový záruční a pozáruční servis pro tiskárny typu DeskJet, Photosmart, OfficeJet a malé laserové tiskárny. Na produkty v záruce poskytujeme bezplatný svoz do servisu.

Pro sběr vadných zařízení využíváme zákaznickou recepci a služby přepravních společností. Vzhledem k dlouhodobé zkušenosti můžeme zajistit 90% oprav do tří pracovních dnů. Po případné dohodě a potvrzení dispozice náhradních dílů lze opravu provést na počkání. 

U produktů řady HP Pavilion, Presario, TouchSmart, ProBook, EliteBook, Zbook, Slate..atd poskytujeme bezplatný svoz do servisního střediska. Této služby je možné využít pouze v případě, že zařízení je v záruce. Po opravě Vám bude zařízení odesláno stejnou přepravní společností na adresu doručení.

Službu lze objednat přes e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Zde je také možné ověřit záruku zařízení. Do e-mailu je nutno uvést:

  • scan nákupního dokladu
  • sériové číslo zařízení (SN zespodu na štítku)
  • adresu pro vyzvednutí
  • telefonní kontakt (nejlépe mobilní)

Svoz se objednává do 15:30 hod, po objednání svozu Vám přijde potvrzení. DPD vyzvedne zařízení druhý pracovní den od objednání od 8 do 17 hodin. Pokud se tak nestane, prosíme o kontakt, abychom mohli svoz u DPD zaurgovat, popřípadě zjistit, kde se vyskytla chyba.

Pro svoz je nutné zařízení řádně připravit:

  • Zařízení zabalte nejlépe do originálního obalu, nebo tak, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  • Do krabice přibalte kopii nákupního dokladu, průvodní list, podrobný popis závady, adresu pro doručení a kontaktní údaje.
  • Krabici můžete označit adresou VSP DATA, a.s., Údolní 2188, 390 64 Tábor.
  • Určitě je dobré nejprve si zálohovat data z disku a do průvodního listu zapsat, že jsou data zálohovaná. Předejde se tak problémům s opravou.

Při převzetí zařízení přepravní službou DPD dostanete potvrzení o převzetí, kde bude uvedeno číslo přepravy. Dle tohoto čísla si posléze můžete ověřit na stránkách DPD http://www.dpd.com/ , zda již bylo zařízení doručeno na servis. Dle tohoto čísla lze také později zjistit Vaše číslo reklamace a stav opravy.


Veškeré dotazy ohledně Consumer řady můžete směřovat na:

Tomáš Němec
VSP DATA, a.s.
Servisní středisko HP
Údolní 2188
390 64 Tábor
Tel. +420 381 489 190
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Kam odeslat nebo osobně doručit vadné zařízení HP?

Adresa firmy Telefon, e-mail Provozní doba Poznámka
VSP DATA a.s.
Údolní 2188
390 64 Tábor
+420 381 489 169
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Po – Pá
8:00 – 16:00
předávání
i
zasílání
Zákaznická recepce HP
Jeremenkova 88
140 00 Praha 4
+420 272 103 340
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Po – Pá
8:00 – 17:00
předávání

 

Poznámky:

  • Před odesláním zařízení do opravy zazálohujte data, protože by mohlo dojít k jejich ztrátě.
  • Zařízení balte vždy jednotlivě.
  • Dbejte na důkladné zabalení (nejlépe originální obal).
  • Čísla zakázek dopředu nepřidělujeme.
  • O ukončení opravy Vás budeme informovat.
  • Opravené pozáruční zakázky zasíláme dopravní společností DPD na dobírku.
  • Dobírku je možné uhradit platební kartou nebo hotovostí.

 

[Zpět]

VSP DATA a.s.
IČO: 49241575
DIČ: CZ49241575
Service Park a.s.
IČO: 27233596
DIČ: CZ27233596
Our website is protected by DMC Firewall!